Un canviador de viatge per a en Jan!


Començo la primera entrada ensenyant-vos l'últim projecte que he fet. La meva cosina, la Laia, va tenir el seu fill aquest gener i a mi em feia gràcia regalar-li alguna coseta útil i bonica. Vaig pensar en moltes coses, però al final va guanyar el canviador de viatge per poder canviar la criatura a qualsevol lloc, amb dues butxaques per poder-hi posar bolquers i tovalloletes (o el que sigui!). El tutorial el vaig trobar a All Free Sewing.

Aprofitant que vam passar el cap d'any a Maçanet de Cabrenys, vam visitar la botiga Les Toiles du Soleil, a Sant Llorenç de Cerdans (Catalunya del Nord). Allà vaig comprar la tela ratllada plastificada. La resta de teles les vaig comprar a BCN Patchwork


L'únic que sabia era que els agradava el color blau (sobretot el blau cel), les vaques i les motos. I aquí teniu el resultat final:













Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Bossa de la compra (grocery bag)

Bossa de la compra (grocery bag)

Bossa de platja (beach bag)